Malíře pokojů najdete na Internetu včetně sociálních sítí
Domníváte se, že s obrovským boomem hobby marketů ustává činnost některých řemesel, a že si nakonec lidé budou všechno dělat doma v bytě sami? Pak se hluboce mýlíte, protože ačkoli jsou sice Češi, Moravané a Slezané vyhlášení kutilové, zdaleka to neplatí pro každého. Někteří z nás nedovedou vzít do ruky ani šroubovák, natož aby si zvládli sami vymalovat obývací pokoj, nebo dokonce celý byt.
Malování bytů někdy také obnáší odstranění staré malby, a to není zrovna záviděníhodná práce. Jste doslova zaflákaní od mokré mazlavé hmoty, která vám někdy padá na hlavu a stéká do očí, a na zemi se povaluje silná vrstva, po které je docela snadné uklouznout.
Toto jsou mimo jiné důvody, proč je stále velká poptávka po malířích pokojů. Zkušený malíř si také poradí s volbou vhodného odstínu, dovede vhodně poradit a navrhnout řešení, které někdy mile překvapí. Chce to však ještě něco – malíři misí svou nabídku práce někde zveřejnit. A v současné době se k tomu přímo nabízí Internet.
Zpravidla se začíná webovým portálem, kde malíři prezentují své umění, proložené fotografiemi hotových realizací a recenzemi spokojených zákazníků. Web se pak musí upravit do podoby, aby klienty oslovila svým grafickým zpracováním, přehledným menu, jasnými informacemi o rozsahu prací, ceníkem či poptávkovým formulářem.
SEO a PPC reklama
Na co profesionálové v IT oboru nezapomínají, je problematika SEO. Ta se postará o to, aby vás internetové vyhledávače zařazovaly mezi vaše konkurenty, a neocitali jste se někde na chvostu, až daleko vzadu, což by mohlo mít v konečném důsledku katastrofální následky.
Propagační činnost se také zaměřuje na sociální sítě, a to formou PPC reklamy pro TikTok a dalšího reklamního řešení PPC reklamy pro Pinterest. Na sociálních sítích se dnes pohybuje velký počet uživatelů, a je velká šance, že se někteří z nich vaší nabídky „chytnou“ a využijí ji.